Italská módní značka Intimissimi

1 176
Intimissimi

Intimissimi je italská módní značka, která se specializuje na výrobu a prodej spodního prádla pro ženy a muže – podprsenek, kalhotek či pyžam. Intimissimi patří pod společnost Calzedonia Group, která kromě Intimissimi vlastní i značky Calzedonia, Tezenis, Falconeri a Cash & Carry. Vlastníkem Intimissimi ai celé Calzedonia Group je italský podnikatel Sandro Veronesi, který je považován za jednoho z nejbohatších Italů. Jeho majetek se odhaduje na téměř dvě miliardy eur.

Hlavní tváří značky je izraelská modelka Shlomo Malka, která je potomek marockých a ruských Židů. Shlomo Malka nahradila na marketingovém čele Intimissimi topmodeky jako: Irina Shayk, Barbara Palvin, Bar Refaeli či Ana Beatriz Barros. Na těchto měnách je dobře vidět, jak si Intimissimi dává záležet na tom, kdo prezentuje její výrobky.

Modelka Shlomo Malka byla objevena módním agentem během jejího základní služby v izraelské armádě. Agent ji našel na základě fotografií na její facebook stránce.

Z historie značky Intimissimi

Intimissimi patří k poměrně mladým značkám. Vznikla pouze v roce 1996. Intimissimi však nepatří k těm značkám, které by byly příběhem nadšeného designéra či umně podnikatele. Intimissimi nevznikla v žádné garáži, ale přímo v mysli manažerů velké společnosti.

První prodejna byla otevřena v roce 1996 v Itálii. Firma se už o dva roky mohla pochlubit stovkou prodejen po Evropě. To byl opravdu svižný růst. V roce 2006 Intimissimi slavila desáté výročí založení. Součástí těchto oslav bylo i představení limitované série spodního prádla inspirované modely, které značka nabízela na začátku své existence.

V roce 2007 značka rozšířila své marketingové aktivity io zajímavý krátký film. Režíroval ho Gabriele Muccino a hrála v něm Monica Bellucci.

O dva roky později Intimissimi představila produktovou linii Beauty Range. V témže roce vnučka Alaina Delona, Alyson Le Borges, uvedla linii Shapewear Range.

V roce 2010 Intimissimi spustila kampaň „Zrecykluj svou podprsenku“ v rámci snahy snížit negativní dopad své činnosti na životní prostředí.

V roce 2011 se Intimissimi mohla pochlubit více než tisícem (1020) vlastních prodejen v 23 různých zemích. O tři roky později se tato čísla zvýšily na 1200 obchodů v 31 zemích.

Produktové linie a módní kolekce

Značka prodává všechny druhu spodního prádla pro muže i ženy. Nejjednodušší, jak se v bohaté nabídce zorientovat, je prohlédnout si pravidelně publikovaný katalog.

Prodejny

Prodejny Intimissimi najdete ve více než 30 zemích světa: v Rakousku, Chorvatsku, na Kypru, Slovensku, Řecku, Maďarsku, Itálii, Libanonu, Mexiku, Polsku, Portugalsku, Kataru, Rusku, Srbsku, Slovinsku, Španělsku, Turecku a dokonce i v České republice.

Intimissimi provozuje v České republice spolu 9 obchodů. Z nich až pět se nachází v Praze. Zbývající tři jsou v Plzni, Brně a Ostravě. Pokud to máte do každého z těchto míst daleko, vždy můžete využít nakupování online. Intimissimi provozuje vlastní internetový obchod, který zasílá zboží do ČR. Obchod naleznete na adrese Intimissimi.com.

Kromě samostatných prodejen ve více než 30 zemích světa Intimissimi distribuuje své výrobky prostřednictvím sítě prodejen Victoria’s secret. Díky tomuto řetězci obchodů se spodním prádlem je dosah značky Intimissimi opravdu velký. Victoria’s secret najdete prakticky všude na světě.

Do roku 2007 měla Intimissimi dohodu s Victoria ‚secret o distribuci přes třetí strany. Od roku 2007 však věci značky Intimissimi najdete také přímo v samostatných prodejnách Victoria ‚secret.